FAQ

Zwroty

Czy można wymienić produkt?

W sklepie Lee Cooper „wymiana” polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożenia nowego/oddzielnego zamówienia na nowe produkty. Nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów.

Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Aby sprawdzić czy otrzymaliśmy Twój zwrot wejdź na stronę przewoźnika i sprawdź status przesyłki po numerze jej nadania.

Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot przelanej kwoty?

W ciągu 14 dni po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz zwrot kwoty w taki sam sposób, w jaki dokonano zakupu. Jeśli zapłaciłeś za zamówienie u kuriera (za pobraniem) – konieczne jest podanie numeru konta do zwrotu środków.

Co zrobić, aby dokonać zwrotu towaru?

a) Jeśli posiadasz konto klienta:

skorzystaj z modułu zwrotów towaru dostępnego w panelu klienta leecooper.pl/signin.php.

- Do przesyłki dołącz wygenerowany formularz zwrotu oraz oryginał paragonu,
- nadaj paczkę za pośrednictwem Paczkomatu Inpost.

b) Jeśli nie posiadasz konta klienta:

- Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki
- Wejdź na stronę: szybkiezwroty.pl/LeeCooper i wypełnij znajdujący się na niej formularz.
- potwierdzeniu lub odrzuceniu zgłoszenia zwrotu zostaniesz poinformowany poprzez e-mail, w którym znajdziesz informacje jak nadać przesyłkę za pośrednictwem paczkomatu InPost.

Warunki przyjęcia zwrotu:

- koniecznie dołącz do paczki wypełniony formularz zwrotu oraz otrzymany paragon
- zwracany produkt musi posiadać oryginalne, niezerwane metki
- produkt nie może nosić śladów używania np. makijażu/plam
- nie przyjmujemy paczek pobraniowych
- nie odbieramy przesyłek z paczkomatów

Pozostałe pytania

W jakim terminie rozpatrywane są reklamacje?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu kiedy ją otrzymamy.

Złożyłem/am zamówienie, ale zostało ono anulowane. Dlaczego?

Może być kilka przyczyn anulowania zamówienia przez obsługę sklepu.

Najczęstsze, to przekroczenie 5-cio dniowego terminu zapłaty od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone w terminie 5 dni - jest wówczas automatycznie anulowane.

Możemy również anulować zamówienie, które zostało zdublowane- złożone drugi raz (w tym przypadku zrealizowane zostanie nowsze zamówienie).

Czy towar mogę odebrać osobiście?

Zamówienia składane w sklepie online wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem lub do paczkomatów InPost. Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego.

Co zrobić w przypadku kiedy otrzymałam/em niezgodne zamówienie?

W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e mail wraz ze zdjęciem produktu który otrzymałaś/eś na adres: sklep@leecooper.pl, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki.

Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/rozmiar.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel