Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Po otrzymaniu przesyłki masz 14 dni, aby wygodnie przymierzyć w domu zamówione produkty i zdecydować czy spełniają Twoje oczekiwania. Pamiętaj, że możesz skorzystać z opcji bezpłatnego zwrotu przez paczkomaty InPost i odesłać je do nas.

Darmowy zwrot przez paczkomaty InPost:

a) jeśli posiadasz konto klienta:
skorzystaj z modułu zwrotów towaru dostępnego w panelu klienta leecooper.pl/signin.php. Do przesyłki należy dołączyć wygenerowany formularz zwrotu oraz oryginał paragonu, a na przesyłkę należy nakleić wygenerowaną etykietę i nadać towar za pośrednictwem Paczkomatu Inpost.

b) jeśli nie posiadasz konta klienta:
Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl i wypełnij znajdujący się na niej formularz. Po otrzymaniu zgłoszenia zostanie ono zweryfikowane pod kątem spełnienia wymaganych warunków. O potwierdzeniu lub odrzuceniu zgłoszenia zostaniesz poinformowany poprzez e-mail. W wysłanej wiadomości e-mail znajdą się także pomocne informacje o sposobie nadania towaru za pośrednictwem Paczkomatu Inpost.

Paczkę możesz również wysłać samodzielnie na swój koszt na adres:

KAMEX II Mlek i Kania sp. j.
ul. Ogrodowa 66A
42-202 Częstochowa

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdziesz się w regulaminie w sekcji "Prawo odstąpienia od umowy": leecooper.pl/Regulamin-cterms-pol-18.html



REKLAMACJE

1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku pojawienia się w zakupionym towarze niezgodności towaru z umową (wady) w okresie 2 lat od daty zakupu.
2. Reklamacja wraz z usunięciem wady (w przypadku uznanych reklamacji) zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty jej zgłoszenia.
3. Klient ma obowiązek przedłożyć reklamowany towar czysty, bez zabrudzeń oraz higienicznie nieszkodliwy.
4. Firma KAMEX II ma prawo odmówić przyjęcia towaru do reklamacji, który nie spełnia podstawowych zasad higienicznych.

pixel